Sunday, April 12, 2009

Coca Cola ile mutluluğa kapak aç

Bilmem, yeni anne olacak/olmam nedeniyle midir, Coca Cola'nın 102 yaşındaki dede ve bebekle yarattığı reklam, beni kalbimden vurdu.

102 yaşında, hala dinç, hala yaşama sevinci taşıyan bir insandan, yepyeni taze umutları yeşerten bir bebeğe büyükdede nasihatleri...

7'den 70'e kulağımıza küpe olması gereken mesaj: "Mutlu olmak için yaşa!"



Gelelim, asıl mevzuya... "Mutluluğa kapak aç" sloganıyla yeni kampanyasına başlayan Coca Cola, yaşamdan keyif alınan her anı ürün gamı ve markası ile eşleştirmeye çalışıyor. Sizce başarılı mı? Düşünüyorum da, canım sıkkınken kola içtiğimi hatırlamıyorum; arkadaş ortamında, evde TV seyrederken, kitap okurken, yani keyif aldığım şeyleri yaparken kola içiyorum. O halde kendimi bu dedeyle bir tutabilir miyim? Bence, evet.

Yakında dünyaya gelecek kızıma mutlu olacağı, mutlu edeceği sağlıkla, uzun ömürler diliyorum.

No comments: